maandag 10 april 2017

even proberen

Men neme: een stuk band dat ik al 10 jaar had liggen, een leuk idee dat ik op Facebook zag (ik dacht bij Ineke), een patroontje dat ik nog had en een tekst die ik leuk vond / vind. (o ja en een bekend randjesboek)
Eens kijken of het wordt, zoals ik het in gedachten heb. 
Ik verheug me nu al op plaatsen als Montségur-sur-Lauzon en Saint-Pantaléon-les-Vignes.

I took: fabric I had in stash for more than 10 years, an idea on Facebook (was it Ineke), a pattern I had somewhere and a text I liked. (not to forget a well known book with bands)
Let's see if it works out.
I already see names as Montségur-sur-Lauzon and Saint-Pantaléon-les-Vignes.

3 opmerkingen:

Truus zei

Ziet er leuk uit en een grappige tekst. Ben benieuwd wat het precies wordt.
Veel plezier
groetjes, Truus uit Drenthe

BezigeBijMirjam zei

Heel leuk Annelies! Voor al die Franse plaatsnamen heb je wel twee of drie regeltjes nodig. Leuk! Fijne week!

mieke zei

Ziet er heel leuk uit.
En inderdaad , die Franse namen nemen wat meer ruimte in beslag.
Fijne Paasdagen.
Grtjs Mieke