dinsdag 31 januari 2017

de vogeltjes

Al weer de laatste dag van januari. Vandaag begin ik met vakje 43 van de 48. Het gaat nu echt opschieten. Ik zie ernaar uit weer wat meer te quilten en andere dingen te borduren. Ik wil het overzichtelijk houden, dus eerst de vakjeslap.
Tussendoor af en toe speuren naar lapjes. Bij dit lapje viel ik voor de vogeltjes en de mooie randjes. Beitske Dijkstra maakte een keurig net lapje !

The last day of January. Today I start with box 43 of the 48 ones. I hope to quilt a bit more and work on other cross stitch projects, but first Vakje per Week. 
In between I am looking for samplers. I bought this one, because I liked the birds and the beautiful bands. 
Beitke Dijkstra made a neat and beautiful sampler !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook eens op Markplaats gekeken naar dit soort lapjes. En er worden er best veel aangeboden. Ook hele oude. Leuk om te zien. Groetjes Wilma

FLR zei

Diepe buiging voor je doorzettingsvermogen! Het lapje is beeldschoon, de naam Beitske is ook zo leuk
groet
Francisca

Jeanny zei

Alweer zo'n lief lapje!