zondag 4 september 2016

huisjes ?

Dit huisje borduurde ik op vakantie. In het totaal komen er negen en een compleet alfabet.
Ik heb op het moment weer zo'n plezier in borduren.
Dat betekent wel dat de huisjesquilt me iedere dag aanstaart.
De laatste paar jaar heb ik nog nooit zoveel quiltdipjes gehad. 
Ik zal toch vanmiddag eens proberen wat aan de rand van de quilt te doen. 

I did this house while I was on vacation. There will come nine in total with a complete alphabet.
I love to cross stitch at the moment.
The quilt with the tiny houses keeps staring at me. 
I haven't had so many quiltdips as in the last few years. 
Let's try to work on the border this afternoon.

7 opmerkingen:

Chris zei

Gewoon lekker doen waar je op dat moment zin in hebt hoor Annelies. Ik vind dit huisje ook al ontzettend leuk.

Anoniem zei

Een dipje gaat altijd over, gewoon even helemaal uit het zicht leggen en op een dag krijg je weer zin,je bent toch meer een borduurSTER.
Geniet nu maar van je borduurtjes.

Gr Eva.

Truus zei

Het gaat mij op het ogenblik net zo Annelies -ben meer aan het borduren dan met mijn quiltwerk bezig.
Het belangrijkste is dat je plezier hebt in wat je doet en het ontspanning geeft.
Leuk patroontje en veel borduurplezier.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Hennie zei

Een mooi begin van je alfabet, leuk zo'n borduurwerkje, het wordt vast een mooi geheel.

Succes Hennie

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk is dit. Erg leuk ook om een huisjeslap te maken. Ik heb een hele lange quiltdip gehad. Ik denk mede door de gezondheidsproblemen die me parten speelden een lange tijd. Maar nu ik heb sinds eind juli 6 quilts gequilt. Ik moet er nog een logje over maken en ik heb nog twee tops te gaan buiten de huisjes om waarvan er al eente gedubbeld ligt. Zo ineens wilde het weer.

marijna zei

Leuk die huisjes. Benieuwd naar het eind resultaat.

Lida zei

Je bent niet de enige met quiltdipjes, ik heb ook even een tussendoortje ingelast, dat maakt het weer leuker om straks met je quilt verder te gaan als de herfst echt toeslaat met regen en wind! Groetjes
Lida