donderdag 22 oktober 2015

huisjes, huisjes, huisjes

In korte tijd ben ik nu van 135 naar 164 huisjes gegaan. Eerlijk is eerlijk, de klad komt er weer een beetje in. Ik geniet van de diversiteit in stofjes, maar steeds dat zelfde patroon....
Toch probeer ik het nog even vol te houden om één huisje per dag te maken.

In a short period I went from 135 to 164 houses. To be honest I have had it. I do like the variety of fabrics, but always that same pattern...
I try to keep it up a bit longer. One house a day is the target.

5 opmerkingen:

FLR zei

M'n pet af en een diepe buiging voor je 'Ausdauer'! De huisjes zijn zo mooi!
groet
Francisca

Marja zei

Zó leuk die huisjes maar misschien is iedere dag 1 huisje ook wel een heftig schema. Dan gaat het op werken lijken:)
Succes hoor!

Groet,

Annelies zei

@Marja, je hebt gelijk. Ik ga weer te hard van stapel. Ik zit ook weer helemaal vast met mijn schouders e.d. Beetje dom !

Bezig Plus zei

Oh wat dapper Annelies en wat een huisjesvaart heb je erin..... het worden echte mooitjes....
Pas goed op jezelf Meis,
Steekjesgroetjes van huis tot huis, Anje.

katrien zei

Super mooi.