woensdag 10 december 2014

weer een schoollapje

Blok 18 van de Carrés de Noel is nog niet klaar. Dat redde ik gisteren niet. Wie weet heb ik er vandaag tijd voor.
Tijd daarom voor een lapje uit mijn collectie. Ik heb een aantal lapjes waarbij je duidelijk ziet dat er thuis verder aan is gewerkt. Waarschijnlijk betrof het hier een vroom meisje, daar zij voor het woord "bijbel" koos.

I haven't finished block 18 yet. I hope to make time for it today.
That gives me time to show you a sampler from my collection. A few of my samplers show that girls put something extra on it at home. I think this sampler was made by a devote young lady who put the word "bijbel", which means "bible", on it.

3 opmerkingen:

marian'ne m zei

Weerom een prachtig lapje. Ik heb het vermoeden dat een vrome nazaat de gekleurde steekjes er later heeft gezet. Dat gebeurde wel vaker.

Shirley zei

Je kan een merklappenmuseum beginnen, misschien heeft het Rijks nog een paar lokalen vrij staan?

Eulalia Isabel zei

Muy bonito. saludos