zondag 2 februari 2014

siggy 1898, de laatste ?

Odette is een Belgische dame die al acht jaar in Oman woont. Gisteren ontving ik haar siggy.
Zoals jullie weten ben ik gestopt met de siggylijst, maar die wordt voortgezet door Suzanne Pieper. Suzanne heeft ook een speciaal siggyblog gemaakt. Je kunt dus nog steeds beginnen met het verzamelen van siggies.
Wie weet heb je na 10 jaar verzamelen wel net zoals ik 1898 siggies. (en ook nog eens 234 voor mijn 50ste verjaardag 6 jaar geleden)

Odette is a Belgian lady that lives in Oman for 8 years now. Yesterday I received her siggy.
As you all know I stopped with the siggylist, but it is now in the hands of Suzanne Pieper.
Suzanne made a special siggyblog for this purpose. If you want you can still start collecting siggies.
You might get as many as I did after 10 years collecting. I received 1898 siggies and 234 special ones for my 50th birthday 6 years ago.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wat veel Annelies,ik heb er pas 40.
Maar hopelijk komen er dit jaar nog meer bij.
Maaike(quilthuis.blogspot)

Anoniem zei

Wat een verzameling siggies heb jij al bij elkaar!
Heb je er een quilt van gemaakt of op een andere manier verwerkt?
Lees nog maar iets meer dan een jaar blogs,dus waarschijnlijk gemist hoe jij dat hebt gedaan.
Ga je al weer een beetje vooruit?
goede zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Nina Hobbysite zei

Wat een berg siggies.
Weer een beetje opgeknapt?

katrien zei

Wat een leuke siggie.En wat heb je er veel verzameld.

Annelies zei

@Truus en Nina, ik zou willen dat het zo snel ging, maar helaas er zit weinig vooruitgang in.

Ria van Kasteel zei

Vast niet de laatste, en nu kun je er extra van genieten zonder de bult organisatie, waarvoor nog eens extra bedankt.

Liefs Ria ;0))

Judith zei

Het moet toch wel raar zijn om je te bedenken dat je na al die tijd een laatste siggie hebt ontvangen! Fijne zondag,

Elsbeth zei

wow...dat zijn er wel een paar! Hoeveel quilts zijn daar wel niet uit te halen! Ik hoop zó voor je dat het daar binnenkort weer van kan komen!

Guusje, zei

Wat een mooie siggie en wat heb je er al veel maar dat kan ook niet anders.

Anoniem zei

Wat een pak herinneringen. Nu kan je de tijd nemen om hierbij even stil te staan en te genieten van die mooie Siggies. Hou je goed en doe maar rustig aan. Tijd heelt.. nog een mooie zonnige zondag ! vr gr Sabine.v

Chris zei

Dat krijg ik nooit voor elkaar hoor Annelies, zóveel! Maar ik ben al tevreden met wat ik heb en het loopt nu weer lekker.
Wie weet dat je toch nog af en toe per ongeluk eentje krijgt. Dan worden het er wel 1900!

Mary L. zei

Thank you for all the years you devoted to siggies for all of us. Keeping you in my prayers.

GRANNY'S HOUSE zei

Dat zijn er heel wat.
Rustig aan blijven doen, want een hartinfarct is niet niks, je lichaam heeft veel tijd nodig om weer gezond te worden.

Sterkte met alles Annelies en groetjes
Ines

Quiltblog Janine zei

Je hebt er heel wat jaren werk in gestopt en daarmee heel veel mensen blij gemaakt en gezorgd voor veel leuke contacten tussen quiltsters. Dat is een DANKJEWEL heel erg waard!

Aafje zei

Hoi Annelies
Als ik mee ga doen met de siggies dan krijg je er zeker ook een hoor
Doe rustig aan en laat je je maar lekker vertroetel door jou mannen
Een groet ook van Irma en Lisanne van de schoollapjes dag
En wat worden die lapjes mooi die we dankzij jou grote hobby na kunnen maken!
Groetjes aafje

Annelies zei

@Een heel hartelijke groet aan jullie terug Aafje !

sylvia zei

ík krijg er zelfs een weemoedig gevoel van: ik kan me voorstellen dat je even moet slikken bij deze siggie!!
Toch beter 1 gezond hart dan 500 siggie's of meer........
liefs, syl