woensdag 4 september 2013

een nieuwe Reiko

Leuk, ik heb het nieuwe blokje van Reiko Kato in huis. Ik mag er van mezelf nog niet aan beginnen, want ik ben nog bezig met het vorige blokje en eerst moet het volgende deel van de Belton, de blauwe sashings, af.
Ach, komt allemaal goed. Eerst op mijn vrije dag maar eens beginnen met het huishouden.

I purchased the lastest blok of Reiko Kato. I can't start yet, because the one before isn't finished and I am busy putting the blue sashings around the Belton.
For everything is a time. First, on my day of, I have to do some cleaning.

24 opmerkingen:

Unknown zei

Snel ´t huishuiden doen en dan genieten van je vrije dag!
Groetjes Berbel

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ook weer zo'n schatje he?
ooit ga ik hem toch nog eens oppakken hoor
groetjes
Wietske

GRANNY'S HOUSE zei

Huishouden.....wat is Dat ;-)

Wat een schattig blok!!!

Groetjes
Ines

Rennie zei

Oh Annelies heerlijk toch dat je prioriteit kunt stellen!

Ans zei

Sommigen mensen hebben heel veel uren in een dag. En daar ben jij er zeker een van, als ik zie wat voor moois er allemaal uit jou handen komt, weet ik het zeker.

katrien zei

Weer zo'n leuke .

AnitaS zei

Wat een leuke weer. Geniet van je vrije dag.

Chris zei

Hahaha, ja dat huishouden gaat ook door hè, jammer nou! Je hebt heel wat dingen liggen waar je mee bezig bent.

ria vogelzang zei

Geniet van je dag! :)

Quilt Quebbel zei

Tussen die zware huishoudelijke klussen door verdien je kleine pauzes voor een paar steekjes toch!
Groet van Maria.

petronella zei

Ach ja, de plicht roept eerst hè? Succes met je verschillende projekten!

Grit zei

Die sind einfach zauberhaft.

Hubertine zei

Huishouden?
Ooit heeft mijn moeder eens gezegd dat je niet altijd eerst de dingen die je moet doen als eerste te doen, omdat je daarna te moe bent voor de leuke dingen!

Nou dat heb ik ZEKER onthouden, en doe het soms ook andersom! HEERLIJK STOUT!!

Geniet van je vrije dag!

Berna zei

Wat een lief blokje. Goed dat je het kunt weerstaan om eerst andere dingen te doen.

Tamara zei

Oh wat is ie weer schattig. Zijn ze allemaal verzonden? Want dan kijk ik nu al uit naar vanavond. Groet Tamara

Saskia Smit zei

Zijn de twee maanden alwwer om ? Wat vlieft de tijd. Ik ga snel het laatste vrouwtje vastmaken...

Annelies zei

@Tamara, in voorbereiding op Ste.Marie en met drie workshops deze week komen we om in het werk. We doen ons best.

Wilma Kuin zei

Wat een schattige poppekes zijn het toch!!

Ria, zei

Stuk voor stuk pláátjes, waar een heleboel werk in zit!

Else zei

Hopelijk is het huishoudelijke al lang gedaan en heb je lekker wat steekjes kunnen zetten! Mooi blok weer, fijne avond knuffel van mij

Ineke zei

Ja, het huishouden wordt niet vanzelf gedaan, alles gedaan wat je wilde doen???
Groetjes, Ineke

Cyn zei

Cute little block. Love the colors you have chosen.
Greetings from California! Hugs

Annelies zei

@Toch wel erg veel gedaan hoor Ineke !

Marga (MarPie) zei

Tijd is toch echt soms een probleem. Ziet er wel leuk uit.

Groetjes,
Marga*