donderdag 2 mei 2013

de dag na de inhuldiging


Deze foto's nam ik woensdag voor mijn werk. Men was nog niet begonnen met afbreken.
Elsbeth en ik hadden nog even het idee na twee uur de kerk te bekijken, maar de rijen wachtenden waren immens. Elsbeth heeft van die rij een foto op haar blog gezet.

I took these pictures on Wednesday morning before work. The breaking up had not begun yet.
Elsbeth and I wanted to have a quick look in the church that was open after two o'clock, but there were too many people standing in line. Elsbeth has put a picture of those waiting on her blog.

13 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuk he om er zo dichtbij te zitten!!!!
Nog bedankt voor alle mooie foto's de afgelopen tijd. Ik ben wel benieuwd wanneer die gele borden weer weggehaald worden.
groetjes
Wietske

Monica zei

Tja, en nu is het al weer voorbij en gaat overal het gewone leventje weer verder. Wij hebben die dag hier via de computer live kunnen volgen, was leuk

sylvia zei

ja, verschrikkelijk, he, die rij!! Dat heb ik er dan toch niet voor over!

Lida zei

Zag de rijen op tv en was wat blij dat ik er niet in stond! Jammer maar ik vind de kerk zo ook al mooi! Fijne dag
Lida

Ineke Original zei

Geweldig!

Rennie zei

Tja wat een rijen he. Hoezo Nederland zou niet Oranjegezind zijn?

Balsemien zei

Dank je wel, je bent zo onze razende reporter in Amsterdam met je leuke kleine verhaaltjes en foto's rondom de inhuldiging!

Ellen zei

Goedemorgen,

Ik zag net de rij van vanmorgen (2-5-2013) op internet. Blij dat ik gisteren ben geweest. Ik heb toen 2 uur in de rij gestaan, maar het was zeker de moeite waard. Ook nog op De Dam geweest voor men met afbreken begon en enkele koninklijke gasten, onder wie het koninklijk paar, zien vertrekken.

Bedankt voor je berichtjes. Ik volg je blog met veel plezier.

Ellen

katrien zei

Zag de lange rijen op tv.

Willy zei

Het is wel heel bijzonder om het van dichtbij te kunnen bekijken.

Annerieke zei

Leuk om het van zo dichtbij mee te maken. Maar van lange rijen houdt niemand ;)

Guusje, zei

Wat mooi en wat geweldig om dit te mogen zien.

Marga (MarPie) zei

Toch wel leuk om er zo langs te kunnen lopen.

Groetjes,
Marga♥