vrijdag 8 maart 2013

rand om middenblok

Soms is het moeilijk je aandacht te verdelen. De Dear Jane moet af, maar ik wil ook verder met het middenblok van The Letters from Belton Grange.
Nu was ik gisteren redelijk op tijd klaar met het quilten van twee driehoeken van de Dear Jane, dus ik mocht even.

Sometimes it is hard to divided your attention. I have to finish my Dear Jane, but I also want to continue with The Letters from Belton Grange.
I finished my two triangles for yesterday early so I still had some time left to do this.

19 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Erg he? Daar heb ik ook altijd zo'n last van. Soms ben ik zo ongedurig dat ik ieder half uur weer wat anders pak.
Hangt ook van de dag af hoor, en het uur....
succes ermee, het wordt prachtig.
groetjes
Wietske

quilting Jeannet zei

Oh, ik wil ook zo graag beginnen met die quilt, maar ja, een mens kan niet alles, eerst het één en dan het ander.....te weinig rust in mijn hoofd.

Annelies zei

@Jeannet, ik hoop dat bij mij de rust terugkeert als de Dear Jane af is.

Terray zei

Haha lastig kiezen tussen al die leuke projecten.
Ik heb daar ook wel "last" van
Van alles een beetje dus
Succes,

Groetjes
Tertia

Miranda zei

Het wordt vast en zeker een schatje....wel bijzonder zo dat randje!

Miranda zei

Het wordt vast en zeker een schatje....wel bijzonder zo dat randje!

GRANNY'S HOUSE zei

Wij willen toch allemaal dit maken en dan gelijk dat en en en ;-)

Groetjes
Ines

Tineke Machiela zei

wat gezellig ziet dat eruit...


fijne dag".

FLR zei

Zó herkenbaar!

vrolijke groet
Francisca

Anoniem zei

Zulke beloningen wil ik ook wel!
Toch probeer ik nu eerst af te maken waar ik mee bezig ben-er ligt teveel naar m'n zin wat echt af moet.Hooguit voor de afwisseling wat steekjes borduren,maar anders niet.
Succes met DJ en deze mooie quilt.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Leuke rand wordt dat Annelies. Groetjes Wilma

AnitaS zei

Wat een leuke rand met die boerderijdieren.

Saskia Smit zei

Herkenbaar, die regeltjes die we ons zelf opleggen. Eerst dit stukje en dan mag dat andere...

Else zei

Keuzes maken is nooit makkelijk, geniet van elke steekje! Het word een vrolijke quilt. fijne avond knuffel Else

Guusje, zei

Zo te lezen ben je er erg druk met keuzes maken. Voor de afwisseling is het natuurlijk wel erg mooi om even aan deze te werken die er ook mooi uit gaat zien.

betty prins zei

Mooi randje, wat is appliceren dan weer leuk om te doen, na al dat quilten...

marcella zei

deadline met je Dear Jane? :)
je nieuwe project is ook een beauty

Annelies zei

@Marcella, zeker een deadline !

Marga (MarPie) zei

Ziet er heel leuk uit.

Groetjes,
Marga♥