maandag 3 december 2012

lapje uit 1928

Ja, nog iedere dag quilt ik trouw één of twee blokjes. Ik zal van de week weer een stukje van de Dear Jane laten zien.
Vandaag wederom een lapje uit mijn verzameling. Sommige lapjes zeggen je meer dan andere. Dat kan om een onverwachte reden zijn. Zo was 1928 het geboortejaar van mijn vader.

Yes, I do quilt a block or two every day. I will show you a part of my Dear Jane later this week.
Today, again a sampler from my collection. With some samplers I have more affection than with others. The reason can vary.
The year 1928 was the year my father was born.

18 opmerkingen:

Berna zei

Ja 1928 was een bijzonder jaar. Ook mijn ouders zijn allebei in 1928 geboren. Het is een mooi lapje.

Lida zei

Wat een mooi lapje en ja ik heb ook iets met geboortejaren dus ik snap dat bijzondere wel! Mijn Paps was van 1920, fijne dag
Lida

Wilma Kuin zei

Mooi lapje weer,... een bijzonder jaartal voor je,..

Jeanny zei

Mooi lapje en ja getallen heb ik ook altijd wat mee...!
Fijne dag.

Hélène zei

...............Een heel mooi Lapje!!En leuk,dat het uit het geboortejaar van je vader is!!
Groetjes,Hélène

AnitaS zei

Mooi is deze ook weer. Sommige jaartallen hebben meer betekenis voor je dan andere.

Johanna Zweden zei

Schitterend wat een aanwinst bij je verzameling
Veel handwerk plezier deze week
Groetjes Joke

Chris zei

Ja, zo gaat het met jaartallen. Sommigen staan in je geheugen gegrift en betekenen veel voor je.

Anoniem zei

ja weer een mooi lapje
mijn vader is ook geboren in 1928en is nu dus 84 jaar
en blij dat die nog bij ons is samen met moeders
groetjes en fijne dag
aafje

Ria zei

Een geweldig mooi schoollapje! Ook ik heb wat met geboortejaren, mijn vader was van 1912, een heel bijzonder jaar dit jaar! Hij zou 100 jaar geworden zijn op Eerste Kerstdag.

Jossie zei

Hoe meer lapjes ik op jouw blog zie hoe meer spijt ik krijg dat ik mijn schoollapjes niet meer heb.

marcella zei

alweer een erg mooi lapje. Weet je ook waar het gemaakt is?

petronella zei

Weer een mooi lapje!!

Annelies zei

@Marcella, helaas wist de verkoper me dat niet te vertellen.

Phebe and Jane zei

Wat een lief lapje.
Groetjes,
Marian

GRANNY'S HOUSE zei

Weer een mooi lapje en knap dat je nog steeds stug doorgaat.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooi lapje en wat leuk met deze datum. Je hebt er al heel veel.

lheurebleue zei

ja, zo'n jaartal maakt een lapje bijzonder ...