zondag 25 november 2012

huisjes

Gisteren begon mijn dag met krabben en daarna in de mist naar het station. In Amsterdam was het druk met veel buitenlanders die kerstinkopen aan het doen waren.
De afgelopen week niet veel gedaan. Ik quilt weer heel rustig en twee huisjes zagen het levenslicht.
Fijne zondag, waait het bij jullie ook zo ?

Yesterday started with ice on the windows of my car and driving in the fog to the trainstation. Amsterdam was full of tourists already busy with Christmas shoppings. 
Last week I didn't do much. I quilted, but not too much and I built two small houses.
Enjoy your Sunday, there is a small storm outside.

24 opmerkingen:

christine zei

Goedenmorgen Annelies

ja er staat een flinke storm op de dijk in overijssel.
maar vandaag ga ik aan de slag voor mijn suprise . kan in de kamer toch niks meer doen . en mischien vanmiddag /avond nog een blokje een fijne zondag .

christine

Annelies zei

@Christine, veel sterkte met je kamer en succes met je surprise !

Martine zei

Uitslapen lukte niet vandaag want ik werd al heel vroeg wakker van de wind.

AnitaS zei

Mooie huisjes weer. Hier giert de wind om het huis. Echt sinterklaasweer.

.Antje zei

Hier ook veel wind. Net een eind met het hondje gewandeld, heerlijk in de storm. Het was gelukkig wel droog. Mooie huisjes heb je weer gemaakt. Fijne zondag.

dutchcomfort zei

We moesten gisteren inderdaad ook de autoruiten schoon krabben.
Het waait hier nu heerlijk aan de kust! De bomen zijn ineens bladerloos en mijn tuintje is een rommeltje. Midas de kater vindt het prachtig om alle blaadjes die langs waaien te volgen!
Fijne zondag!

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn weer leuk.
Hier is het ook bar en boos, zo even wat planten op de grond zetten.

Groetjes
Ines

Berna zei

Ja hetwas erg mistig gisterochtend. Wij moesten naar oud-beijerland 😒
Kon je niet mee op weekend? Wat jammer!
De huisjes zijn weer leuk.
Fijne zondag. Lekker binnen prullen. Laat de wind maar door de bomen waaien.

Lida zei

Hier stormt het, we zitten dicht bij zee, dus de volle laag! Mooie huisjes weer! Fijne dag
Lida

Marga (MarPie) zei

Vlakbij is hier al windkracht 11 gemeten. Zal blij zijn als het weer over is. Hopelijk blijft alles staan net als jouw blauwe huisjes.
Fijne dag,

Marga♥

Annelies zei

@ Berna, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooie huisjes. Deze hoeven niet bang te zijn voor de storm. foei toch, zelfs hier in de binnenstad is het heel erg. Mijn lief had net gisteren het dakterras van blad ontdaan. Wisten wij veel!!! Nou dat had hij net zo goed kunnen laten.
En, Annelies, rustig aan hè?

groetjes

Wietske

Annelies zei

@Wietske, ik moet zeggen dat het krabben van gisteren niet bij heeft gedragen aan het minder pijn doen van mijn arm/schouder. Ook het bladharken, als ik nu kijk ook bij mij een nutteloze actie, was niet handig.

Guusje, zei

Mooie huisjes en ja hier waait het ook heel erg. Ben bezig met de Dear Jane blokjes terwijl ik naar het schaatsen kijk.

MARJO zei

Doe maar rustig aan met je arm en schouder. Zachtjes aan dan komt het allemaal wel weer goed.
Het gaat hier ook behoorlijk te keer.
Moesten vanachten de ramen sluiten ivm de storm. Stond recht op het slaapkamerraam en de gordijenn waaiden woest de kamer in. Dan kun je ook neit echt rustig slapen. Dus sluiten was de enige oplossing.
Heb net heerlijk gewandeld. Lekker uitgewaaaid en genoten van de het herfstzonnetje.
groeten, Marjo

Chris zei

Ik werd vanmorgen vroeg wakker van de storm! Stond precies recht op de dakkapel van onze slaapkamer. Alle blaadjes zijn nu wel van de bomen.

inge zei

de wind is hier al weer gaan liggen, maar vannacht rond 4 uur was het hier erg! mooie huisjes weer!

Susan In Texas zei

It's cold here in Wisconsin too. I can't wait to get back to sunny Texas. I love your houses, the bottom one seems to reflect the icy weather. Brrrr!

Take care,
Susan in Texas (still in Wisconsin)

jolie zei

Hier zonnig weer, gisteravond een kleine beving (4.4) en overdag zonnig. De avonden zijn wel fris. Je huisjes zijn mooi.. en je reverse applique... schitterend.

Anoniem zei

Het was heel druk in Amsterdam met toeristen.
Iedere keer dan maar een klein stukje quilten, dan komt het ook af.

Inge zei

Ik joop dat het quilten weer een beetje gaat.
Mooie huisjes heb je er weer bij.

katrien zei

Leuke huisjes.
Vorige nacht en deze morgen heel wat wind hier.

Willy zei

Er zijn toch weer twee mooie huisje bijgebouwd. Fijne week,

Jossie zei

Leuke huisjes. Het herfstweer is goed voor de produktie :-)