zaterdag 20 oktober 2012

huisjes op de bee

We hadden gisteren bee in de winkel. Een drukke bee, de tafel zat helemaal vol. Via de mail had ik met Anita afgesproken dat we allebei onze huisjesquilt mee zouden nemen.
Anita is haar quilt, die 366 huisjes bevat, aan het doorpitten. Zien jullie de labrador van Anita bij de deur van het grote huis zitten ?
Ook nogmaals mijn dank aan Margot, die me liet meegenieten van haar werkelijk prachtige antieke "Souvenir de ma Jeunesse". Wat een plaatje.

Yesterday we had a very busy bee in the shop. Through the mail Anita and I had agreed to take our quilts with houses to that bee.
Anita has already sandwiched her top and is now quilting her 366 houses. Do you see the labrador of Anita sitting in the door of the large house ?
Margot brought her beautiful antique "Souvenir de ma Jeunesse" with her. What a beauty.

30 opmerkingen:

Made by Meet zei

Leuk om deze twee huizenquilts zo naast elkaar te zien! En die labrador voor de deur, erg leuk!!!
Fijn weekend, groetjes Meta

Elle zei

Erg mooi allebei!

Lysbeth zei

Mooi gedaan dames mijn complimenten.

Gr. Lysbeth

Bernadette van gils zei

wat leuk om te zien da tje door andere kleuren te gebruiken een heel andere quilt krijgt met toch hetzelfde patroon
lief hoor die hond voor de deur
groetjes
Bernadette

Mary-Alice zei

The red houses with blue sky behind them, and the sweet lab with a big house - beautiful!!

Annelies zei

@Bernadette, het zijn andere patronen. De rode huisjes zijn dicht met één raampje, de blauwe huisjes hebben twee raampjes en een open constructie.

Tineke Machiela zei

Vind ze beiden prachtig...

ria vogelzang zei

Prachtige huisjes! Mooi om ze zo samen te zien.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat mooi en wat is zij al ver, ik moet er nog aardig wat.

Groetjes
Ines

Margot zei

Het is zo leuk om jou de -antieke souvenir de ma
jeunesse- aan jou te laten zien !
Juist jouw kennis van het oude handwerk , geeft
mij indruk dat het de moeite waard is , om het
een plaats te geven om er regelmatig naar te kijken ,
en te bewaren !
En Annelies , jouw raad ga ik opvolgen om er wat
studie /aandacht aan te geven , en ga proberen
er iets meer van te weten te komen !!


En ....geweldig om de huisjes te zien ,
vol bewondering om die van jou en Anita te zien,
prachtig , en Anita heeft ook de achterkant
mooi in elkaar gezet !

Veel quiltgroetjes !

Johanna Zweden zei

Wouw ben er helemaal stil van schitterend
fijn weekeinden liefs joke

Annelies zei

@Margot, ik denk nog aan de lap terug. Wat is hij prachtig !

AnitaS zei

Mooi die 2 zeer verschillende huizenquilts naast elkaar.

Chris zei

Oh wat leuk Annelies. Zo speels!

Monica zei

Leuk om zo twee verschillende huisjes naast elkaar te zien. Ik zou er nodig eens verder mee moeten gaan :-(. Het lapje van Gazilia Peham vind ik ook weer echt leuk en een aanwinst voor jouw collectie

Lida zei

Wat leuk, allebei huisjes en toch allebei heel verschillend, ik vind ze beiden gaaf! Groetjes
Lida

betty prins zei

Gezellig zo'n volle Bee en wat een mooie huisjes quilts. Goed dat je ze laat zien, dat stimuleert weer om mijn huisjes weer tevoorschijn te halen!

tiny zei

Het ziet er prachtig uit en geeft de burger moed om toch door te gaan.
Fijn weekend Tiny

Grit zei

Fantastic. The blue and the red so beautiful.
Liebe Grüße Grit

Else zei

Oh wat leuk om jullie huizen te zien, en wat lees ik Anita al aan het quilten die is goed bezig. Heel fijn weekend verder, knuffel Else

Annelies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annelies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Frederika zei

De beide huisjesquilts zien er erg mooi uit. Leuk ze zo naast elkaar te zien.

katrien zei

Super mooie huizenquilts.

inge zei

twee leuke versies!!!

Marie zei

These are absolutely gorgeous! You both must be thrilled with how they turned out.

quiltlodge gerda zei

Ze zijn beide gewedig. Die van Anita ken ik natuurlijk ook in het echt. De jouwe jammer genoeg niet, maar wie weet..... Groetjes en een gezellige zondag

Annik-Snor zei

Beautiful quilts, very inspirering.

sylvia zei

fantasisch leuke huisjesquilts!!! Beetje Hollands, zo naast elkaar.......rood-wit-blauw!
fijne rustige zondag, liefs, Syl

Sylvia zei

Mooi de huisjesquilts, leuk om ze te vergelijken qua kleur en ontwerp.
Gr.Sylvia.