donderdag 11 oktober 2012

2012

Als je goed op het dak van het huisje kijkt dat ik gisteren maakte zie je "2012" staan. Leuk hè ? Ik had een stukje stof, waaruit ik net dit huisje kon maken.
De bladen van Merkwaardig kocht ik op Marktplaats. Ik ben lid van Merkwaardig, maar nog niet zo lang. Ik geniet van het blad en vind het dan ook leuk dat ik deze op de kop heb kunnen tikken.

If you take a careful look you see "2012" on the roof of my latest house. Isn't it nice ? I had only a very small piece of this fabric.
I bought the magazines on the internet on a Dutch site. I am a member of Merkwaardig and I enjoy reading their magazine. I am glad I found these old ones.

14 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Grappig dat je dat stofje had.

Groetjes
Ines

Unknown zei

Leuk dat je nu een gedateerd huisje hebt.

Vrolijke groetjes Renee

Annelies zei

@Ines, het zat in een charmpack van Moda dat ik kocht bij Birdblocks.

quiltlodge gerda zei

Dat maakt het weer extra leuk!
Ook leuk, dat je die bladen op de kop hebt weten te tikken. Veel plezier ermee.

AnitaS zei

Wat een leuk huisje met de datum.

Lida zei

Leuk dat stofje en wat fijn dat jij die bladen vond! Staan er ook patroontjes in? Fijne dag
Lida

Monica zei

Superleuk jouw huisjesquilt straks (een beetje verborgen) van datum voorzien.

Annelies zei

@Lida, in één van de bladen staat een klein patroontje, maar dat mag geen naam hebben.

Gert zei

Fijn dat je via Marktplaats aan de oudere exemplaren kunt komen. Leuk is dat he, ik heb hetzelfde met oude QuiltManias.

Judith zei

Misschien komen we elkaar dan morgen tegen.........

Annelies zei

@Lida, ik moet morgen en overmorgen werken, dus kan niet naar de dag van Merkwaardig.

Chris zei

Leuk, dat stofje. Dat blad is helemaal an jou besteed!

Else zei

Leuk huisje, werk ze nog van de week! knuffel Else

Marjan zei

Leuk, dat stofje! En heerlijk, die bladen...